چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در پیشرفته
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در پیشرفته

همانطور که همه ما می دانیم نفروپاتی دیابتی با دیابت (که تبدیل به یکی از اصلی ناشی از بیماری کلیه)، پس چگونه برای جلوگیری از این بیماری در پیش تبدیل شده است موضوع داغ ایجاد می شود.
نفروپاتی دیابتی چیست؟
نفروپاتی دیابتی صاحب عوارض پنهان. با زمان رفتن، آن را به تدریج تشدید. بنابراین، در مرحله inital از بیماری، آن را همیشه توسط مردم استفاده کنه. هنگامی که مردم آگاه آن، ضایعات کلیوی در حال حاضر به درجه برگشت ناپذیر توسعه یافته، از دست دادن بهترین فرصت را به طور موثر محافظت می کند.
وقوع و توسعه نفروپاتی دیابتی
این را می توان به پنج مرحله تقسیم می شود: 1) مرحله گلومرولی بالا فیلتراسیون 2) ارام مرحله، شخصیت از این دو مرحله است حجم کلیه بزرگ شده و افزایش فیلتراسیون. اما ساختار دوم کلیه است change.3 کمی) نفروپاتی دیابتی اولیه ظاهر شد. این مرحله proteinuria.4 میکرو ظاهر خواهد شد) نفروپاتی دیابتی بالینی، بیماران می تواند تعداد زیادی از پروتئین و swelling.5) نارسایی کلیه به نظر می رسد، انواع علائم سیستمیک یکی پس از دیگری ظاهر می شود.
چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی در پیش
این به طور عمده در سه مرحله تمرکز: یکی این است که آیا افزایش فیلتراسیون گلومرولی، آن عمدتا بررسی میزان کلیرانس کراتینین؛ دوم این است که آیا برخی از افزایش پروتئین های خاص، مانند آلبومینوری میکرو، A1-میکرو گلوبولین، گلوبولین B2-میکرو. سوم این است که آیا کاهش فشار اسمزی ادرار، آن عمدتا بررسی فشار اسمزی ادرار در 12 ساعت بدون آب.
همچنین در حفاظت تمرکز
1.Strict قند خون کنترل
2.Promoting گردش خون به حذف استاز خون
3.Prevention تصلب شرایین
اما مهم نیست چقدر، به عنوان یک بیمار بیماری کلیه یک بار این نوع از بیماری شما رو شما باید درمان مناسب را به موقع برای جلوگیری از آن را از بدتر شدن.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید با دکتر ما در واتساپ / وایبر چت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: